ג'נס גלובל רוכשת את מונאווי

View in browser

ENGLISH中文 / CHINESEESPAÑOL / SPANISHNEDERLANDS / DUTCHFRANÇAIS / FRENCH
DEUTSCH / GERMAN עברית / HEBREWMAGYAR / HUNGARIAN日本語 / JAPANESE
한국어 / KOREANРУССКИЙ / RUSSIANSLOVENČINA / SLOVAKSLOVENŠČINA / SLOVENIAN
ไทย / THAI TIẾNG VIỆT / VIETNAMESE



משפחת ג'נס היקרה,

אנו נרגשים להכריז על הצעד המשמעותי הבא לקראת מימוש הייעוד של החברה.

אנו מכריזים בגאווה על השלמת הרכישה האסטרטגית שלנו של חברת מונאווי, ספק של מוצרי תזונה באיכות מעולה, הנמכרים באמצעות רשת עולמית של מפיצים עצמאיים. רכישה זו מכניסה חברה בריאה, בת-קיימא ורב-דורית תחת המותג ג'נס גלובל.

אנו נרגשים לקבל בברכה את פני מונאווי ואת המותג החדש שלהם mynt,, למשפחת ג'נס גלובל, בזמן שאנחנו ממשיכים לצמוח ולשגשג כאחת מהחברות הגדלות במהירות הרבה ביותר בתעשייה. יחד עם היעדים המשותפים של החברה שלנו לעורר השראה לחיות בריא, התרחבות זו משקפת את מחויבותנו לרווחה, בזמן שאנחנו שומרים על התמקדות ביעד שלנו להפוך לחברה בעלת מחזור מכירות של מיליארד דולר ברחבי העולם.

כחברה משולבת, המותג ג'נס יפעל כעת על פלטפורמה עולמית עם רשת גדולה עוד יותר של מפיצים במעל 100 מדינות, התומכת בלקוחות בדורות רבים, מדור ה- Y ועד לבני דור הבייבי בום, עם מספר רב של מוצרים שיסייעו להם לנהל אורח חיים בריא יותר. הדבר מרגש במיוחד עבור חברה כמו ג'נס גלובל, שהוקמה לפני 6 שנים בלבד.

אנא הצטרפו אלינו לקבל בברכה את פני מונאווי למשפחת ג'נס גלובל. אנו בטוחים שהצעד מהווה עידן חדש עבורנו ואנו גאים ביכולתנו להתרחב באופן כה דרמטי לשווקים בינלאומיים ולשלב בין מוצרינו קווי מוצרים חדשים. תקוותנו היא שאתם תוכלו לראות מיידית את ההשפעה החיובית שיש לרכישה זו על העסק שלכם, מההיבט הכלכלי ועד ליכולת התפשטות מורחבת. הצלחתנו העתידית היא שעמדה לנגד עינינו כאשר הערכנו את הפוטנציאל הטמון בהתפשטות, כמו גם אפשרות הצמיחה עבור כולנו.

אנו בטוחים שרכישה זו תתרום לצמיחה, להתפשטות ולחיזוקה של ג'נס גלובל עבור כולנו.

לחצו כאן כדי לצפות בהודעה שלנו לתקשורת, , , הכוללת את ההצהרה הרשמית שלנו אודות הצעד החדש שבו נקטנו. מעבר זה יתרחש לאורך מספר חודשים, עד להשלמתו המלאה, ואנו נמשיך לעדכן אתכם בכל שלב לאורך הדרך.

הצעד החדש והמלהיב לא היה אפשרי בלעדיכם, הלב של החברה. תודה לכם על התמיכה והאמון המתמשכים בג'נס גלובל. אנו מצפים להמשיך לצמוח יחד במשך שנים רבות נוספות.

בכבוד רב,

סקוט לואיס
מנהל חזון ראשי


Please visit www.JeunesseGlobal.com for more information. Product packaging may vary by market and imagery may differ slightly from shipped product. Please do not click "reply" to this email as we do not monitor this email address. For customer service related issues, please call 1-321-275-7171. As an electronic subscriber we will respect your time and attention by controlling the frequency of our e-correspondence. If your email address is on file at Jeunesse yet you are not an electronic mail subscriber, we will not contact you via email for the purpose of advertising or promotion. We use strict security measures to protect against loss, misuse and/or alteration of data used by our system. Links to external internet sites are provided for informational purposes only and do not imply that Jeunesse endorses their content. Information submitted to us is available only to employees who manage such information for the purpose of contacting you or sending email to you based on your request. We will never share, sell, or rent your personal information with anyone without your advance permission or unless required by law.

©2023 Jeunesse Global Holdings, LLC. All Rights Reserved.

[Update My Profile]   [Send To A Friend]    [Unsubscribe]


Close window of Preview
Message Preview